Известие

Collapse
No announcement yet.

Покупка на Алфа Ромео 145 1.6 T. Spark

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    xymax, oткъде ги измисли тия цени......
    Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
    Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
    BMW 328i

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от xymax Покажи съобщение
      Алфа Ромео за 1500 лв не ти трябва момче!

      Ако мислиш да я караш 1 год. и после да я хвърлиш я вземай, ако не те съветвам да не я купуваш.

      Читавите 145-ци в момента вървят по около 3000 до 4500, като имат почти всички екстри.

      Моята модел '97 я взех преди 3 год. за 3000. Първоначалната инвестиция излез около 3500. До тук добре, но след като започнаха да издъхват някои части взе да излиза солено, имайки предвид първоначалната и цена.

      За пример:
      дебитомер = 700 лв (при АР се счита за консуматив)
      вариатор = 300 лв (започва да трака на около 120 хил. км)
      свещи = 320 лв (4+4 x 42 лв бройката - оригинални NGK)
      съединител, мисля че от прочетеното във форума струва около 1000 лв.

      Така че се замисли, ако имаш възможност и желание си вземи, по-обикновена кола, било то Пежо 106, Рено Клио, VW Поло, Опел Корса, по-добре защото частите са в пъти по-евтини. От друга страна като дизайн и излъчване 145 може все още да се сравнява със съвременните коли!
      Дебитомера е малко по евтин, свещи има по евтин и също много добър вариант, вариатора намира се и по евтино ама за сединителя утрепа рибата
      АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

      Comment


      • #18
        Абе пичове, съвсем ме отказвате с тия цени на части и консумативи.. Затова ли този модел и 146 държат толкова ниски цени? Щото са в дъното на класацията по надежност или какво?? Нека го изясним.
        Сериозно ли тази кола се поврежда толкова колкото пишете, че и поддръжката и излиза в пъти по-скъпа сравнена с другите коли в класа й...
        Излиза че Алфа е най-ненадежната кола в класа си и трябва да си луд фен и маниак, за да си купиш такава кола. Сякаш ще стои повече в сервиза, отколкото на пътя.

        Направо не знам какво да си мисля. Колата толкова ми хареса на външен вид, а и вътре е доста запазена. Набелязах си италианка защото се славят като евтини и непретенциозни откъм поддръжка коли. А и имат страхотен дизайн.
        Освен това наистина не мисля да я карам повече от година, година и половина. И нямам намерение да я правя бегачка, просто искам сток кола за из града, да ходя до университета, на работа, отвреме на време може и извънградско и по планини и море с приятели. Ни чипове, ни тунинги, ни нищо като подобрение имам намерение да й правя. Харесвам коли които са с оригинален вид - вътре и вън, мразя всякакви доработки тип "бастунинг".

        Ако се наложи (сигурно ще се наложи), ще й направя една диагностика на двг, ще сменя масло, филтри, ремъци и ролки ако е необходимо, промивка на охладителната система, смяна на дискове и накладки, поне отпред, проверка на изпускателната система, ако има ръжди, поне две зимни гуми, техн. преглед след това, ГО.. едни прилични тасове за джантите, едно CD накрая и пей сърце... Да не забравяме и регистрацията в КАТ и съпътстващите разходи. Поне доколкото я огледах първоначално ще има нужда от някои от тези манипулации.
        От какво повече ще има нужда тази кола незнам, ама тук ме забихте с някакви дебитомери, вариатори, ламбда сонди и пр.

        Моля ви, не тълкувайте поста ми негативно, не искам да обидя никой, зная, че искате да ми помогнете, но не смятам да й правя основен ремонт.

        В крайна сметка на тази кола не мисля да разчитам за пътуване в чужбина или пък планинско рали примерно - ще ми трябва за къси и средно дълги маршрути респективно из София и Северна и Южна България.


        off: Следобяд ако е по-хубаво времето може би ще отивам на обстоен оглед, да видим тази ли ще е колата или не, но ако е облачно и дъждовно ще го оставя за утре!
        Last edited by masterix; d.m.y г., 11:06.

        Comment


        • #19
          Няма такива цени бре, ламбдата е около 180 лв, дебитомери компромисни се намират вече по 150 лв, вариатора е скъп, но може да се пробваш да сложиш ремонтен кит, който е до 15лв и се сменя с ангренажния ремък(за предпочитане е да смениш обаче вариатора), за да не плащаш двойно за труд- иначе дори и да трака, може да караш и така, докато посъбереш кинти. А такъв съединител няма, ако слагаш керамични спортни версии да, иначе е около 300 лева читав-примерно Valeo e 268,00 лв. И то това са неща, които може да не се наложи да сменяш, само ако се обядят. Друг е въпроса как е двигателя на колата за такива пари...?
          Last edited by Pastora; d.m.y г., 11:26.
          Arena Coast Customs

          Comment


          • #20
            Замлъкна колега, взе ли колата или се отказа ?
            Arena Coast Customs

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от masterix Покажи съобщение
              Абе пичове, съвсем ме отказвате с тия цени на части и консумативи.. Затова ли този модел и 146 държат толкова ниски цени? Щото са в дъното на класацията по надежност или какво?? Нека го изясним.
              Сериозно ли тази кола се поврежда толкова колкото пишете, че и поддръжката и излиза в пъти по-скъпа сравнена с другите коли в класа й...
              Излиза че Алфа е най-ненадежната кола в класа си и трябва да си луд фен и маниак, за да си купиш такава кола. Сякаш ще стои повече в сервиза, отколкото на пътя.
              Ми да го изясним де. Аз самия, много пъти съм се чудил защо държат толкова ниски цени. Най-вероятно е точно защото хора, които не са сядали в Алфа говорят как се чупи на всяко кръстовище и не излиза от сервиза. Хората, които си търсят кола пък вярват на въпросните, спират да търсят италиански коли и като няма търсене естествено цената пада Ако случиш на читава кола, ще се чупи точно толкова колкото се чупи всяка десетгодишна кола. Рано или късно ще излезе нещо да и оправиш, но според мен не се чупи повече от немска стара кола - и те си имат проблеми, ако нямаха в сервизите нямаше да знаят как да разглобят голф Виж ако не си случил на читава - ми не си случил - това може да стане с и с немска, френска, японска и всякаква друга кола. Частите не са скъпи, не са и евтини. Определено не са като на жигули, но според мен са с нормални цени - във всяка кола има и евтини и скъпи части. Ако в тая е скъп дебитомера, в голфовете и астрите пък нещо друго скъпо ще има

              В края на краищата, не е в дъното на класацията за надеждност, щото при старите коли таква няма - разликата от бройка до бройка (от един модел) е от земята до небето. За много хора това е най-ненадеждната кола и с най-скъпите части, ама аз познавам достатъчно хора на които не им се вижда така, въпреки че карат Алфа всеки ден. Моята я имам от 1 година, карал съм 19 000 км за това време. За тая година съм правил дребни ремонти - термостат (взех я така - 60-70лв.), помпа и цилиндърчето на съединителя (двете общо за около 100 лв.), както и два датчика (ламбдата и тоя на разпределителния вал). Датчиците бяха единия 150 лева другия около 200, ама в тая кола са немски, на Бош и ги има и в немските коли същите, плюс това ламбдата си има живот и после се сменя. Така че и да не си купиш алфа от цените на Бош частите няма да се спасиш - и на голфовете им заминават ламбда сондите, можеш да бъдеш сигурен, само дето там собствениците по-малко им пука и по рядко ги сменят . Останалото, което съм сменял са консумативи - масло, ремъци, филтри, накладки, нов акумулатор и т.н. - незнам тия консумативи евтини ли са или скъпи на фона на другите коли, но те така или иначе се сменят, ако искаш да има кола, не е въпрос на надеждност . Ти си прецени как ти се виждат тия цени и колко надеждна ти се струва при положение че е купена след 11 години каране и съм пипал само тези неща. И имай предвид, че каквато и кола да си купиш, на тия години, просто няма как да я подържаш в добро състояние за без пари. Или ще трябва да плащаш от време на време или колата бързо ще се превърне в подвижна гробница
              Last edited by Sm0k; d.m.y г., 15:23.
              Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
              Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

              Comment


              • #22
                Отказах се от въпросната кола по ред причини които не ми се споменават! Просто това не беше подходящия за мен автомобил. Някой балама може и да се излъже и да я вземе... Това обаче не значи че съм се отказал да си намеря читава 145-ца на добра цена!
                Така че, търсенето продължава.

                Благодаря много на всички които се включиха в темата и ако модераторите решат могат да я заключат!

                Comment


                • #23
                  Преди да тегля ключа,ще кажа още нещо.
                  И италианци и гърци и други народи,когато говорят за колите си,сумират всички разходи за определено време и тогава теглят чертата.Гориво,ремонти,катастрофи,застраховки и тн.От такива упражнения съм стигнал до извода,че ако е гарга,поне да е рошава.Тоест,това,което твърдят и вещите.ТС си заслужава само 1.8 и 2.0 и нагоре,вече за съвсем маниаци.Особено си личи при 145/46. 1,4 ТС се бламира напълно от 1.6 и 1.7 8в боксер,а 1.6ТС от 1.7 16в.Говоря за версията с Вебер-Марелли,а не за допотопния Мотроник. Теглейки чертата,малките ТС действително не си заслужават скъпите части и обслужване.Пригодността на боксера към газовите горива , също е огромен плюс.
                  Всичко е въпрос на избор.
                  Колкото за цената,мой познат преди една седмица си купи перфектна 156 1.8 ТС за 3000 лева.Колата е на 360 000 км и в много добро състояние.Така,че цените падат и за това внимавайте,какво купувате.Както се каза по-горе,по-добре вземете и я закарайте на специалист да ви каже действителното състояние на колата и да си спестите много разходи за в бъдеще!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    Преди да тегля ключа,ще кажа още нещо.
                    И италианци и гърци и други народи,когато говорят за колите си,сумират всички разходи за определено време и тогава теглят чертата.Гориво,ремонти,катастрофи,застраховки и тн.От такива упражнения съм стигнал до извода,че ако е гарга,поне да е рошава.Тоест,това,което твърдят и вещите.ТС си заслужава само 1.8 и 2.0 и нагоре,вече за съвсем маниаци.Особено си личи при 145/46. 1,4 ТС се бламира напълно от 1.6 и 1.7 8в боксер,а 1.6ТС от 1.7 16в.Говоря за версията с Вебер-Марелли,а не за допотопния Мотроник. Теглейки чертата,малките ТС действително не си заслужават скъпите части и обслужване.Пригодността на боксера към газовите горива , също е огромен плюс.
                    Всичко е въпрос на избор.
                    Колкото за цената,мой познат преди една седмица си купи перфектна 156 1.8 ТС за 3000 лева.Колата е на 360 000 км и в много добро състояние.Така,че цените падат и за това внимавайте,какво купувате.Както се каза по-горе,по-добре вземете и я закарайте на специалист да ви каже действителното състояние на колата и да си спестите много разходи за в бъдеще!
                    Тука нещо не съм съгласен със теб относно малките.
                    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                    Comment

                    Working...
                    X